Snart julafton:)

Idag har Mimir fått nya skor med snösulor, jag hoppas inerligen att de blir snö nu också så dom kommer till användning. 
I fredags blev det ingen ridning, de var alldeles för dåligt väder (som det har varit hela hösten). Istället löshoppade jag pojken i lilla rundkorallen, 90 cm hoppade han, hade nog kinnat hoppa högre men inne i den där lilla korallen fick han inte så lång sats. Men det gick jätte bra och han tykte de var jätte kul, gjorde backutsprång efter varje hinder, haha:)

På lördan var det inte mycket bättre väder heller, så de blev en lugn barbackaritt i en av de stora hagarna:/
I söndags var det jätte bra väder säker bästa på hela hösten, red ut med kusinen och hennes häst Dökkvi. Pappa skulle ta bilder på mig men det gick inte så jätte bra men jag tog några i hagen när jag skulle hämta honom.

Funderar på att vara med på Vallfaris maskerad hopptävling 4/1 ska i sånnafall vara indian och Mimir min indian häst:)

Några av bilderna från i söndags:

gfgf
ff
gg
bv

Kommentarer
Postat av: Sofia

Söta bilder ! :)

2009-06-17 @ 20:47:36
URL: http://so0fy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0