Måndag

Hejsan!

Kollade
precis på statestiken på besökare på bloggen. Hade 50 besökare totalt varv 49 hade besökt mig förut. Kul att ni kommer och besöker igen. Vad tycker ni om den nya bloggdesignen? Jag tycker den blev jätte bra.

I morse fick jag ett mail från Bosse på Flygandepass att jag kommit med på distansritten, roligt!

I kväll blir det ingen ridning för mig, pappa ska rida Mimir, han har inte fått göra det på jätte länge, så de är väl dags nu. Jag ska träna markarbete på Frosti(medryttarhästen), han kan inte ridas för han har ett läskigt skavsår från sadelgjorden. I morgon ska jag tvinga min pappa att fota mig när jag rider,haha:)

Hörs!

Glöm inte att besöka www.mimirs.pixbox.se
frgf


Kommentarer
Postat av: Malin S

Fin design på sidan och söta bilder på Mimir! :)

2008-06-24 @ 21:54:21
URL: http://www.malinweb.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0