Måndag

Hejsan!

Första riktiga dagen på sommarlovet, väldigt skönt! Hela dan har gått åt att kolla på ridprylar och fixa på pixbox.se. Har kollat på G-boots, någon som har såna? kan inte ni komentera och skriv vad ni tycker om dom. Vill verkligen ha såna.
Ikväll blir det stallet och rida ut med Mimir tillsamans med Astrid som inte har varit hemma på två veckor.

Någon som ska till Täby galopp i morgon och fira Islands national dag?? Funderar på att gå själv!

De är SIF i samarbete med Iceland Air och Täby galopp att arrangera ett event där de kommer vissa sveriges elit.      

Ryttare och hästar som kommer vara där:

Johan Häggberg-Krás
Gabi Holgerman-Taktur
Helen Blom-Soldan
Toto Arnarsson-Ymir
Johanna Elgholm-Oddur
Vignir Jonasson-Berserkur
Frida Lindström-Funi
Daniel Sundin-Teitur
Julia Lindmark-Svipur

Skulle verkligen vara så himla kul att se Soldan frá Hvítanesi, eftersom min ena medryttarhäst håller på att betäckas med honom;). Får se om jag går i såna fall kommer det att bli många fina bilder!!

Får se om jag hinner skriva mer i kväll, hoppas de. Men nu ska jag dra till Mimmi:P(Mimir)

Kommentarer
Postat av: Joss

Vi har ett par G-boots, vill du ha boots som håller i många år så KÖP sådana. Jag tycker dom är skitbra, har haft mina i ett år nu och dom ser typ nya ut fortfarande+att man kan byta ut delar på dem om någon del skulle gå sönder :D! Det är verkligen en investering istället för att köpa en miljon klockor som går sönder efter någon månad.

2008-06-16 @ 18:10:41
Postat av: Ia

Och jag säger tvärtom, men det brukar bli så när G-bootsen diskuteras...

jag köpte g-boots 2005, de gick sönder efter två tävlingar. Skicakde tillbaks dem och fick ett par nya. Även de gick sönder. Sen tog det ett jäkla tag och en massa tjafsande innan vi fick pengarna tillbaka.

Det osm hände var att blyet i bootsen böjde sig, petade hål på bootsen och började sticka ut, på insidan!



Jag köpte ett par Top-Reiter magicboots istället, det är samma koncept men de är otroligt hållbara. Har dessutom suttit som ett smäck på alla hovar jag provat dem på :)



/Ia

2008-06-26 @ 12:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0