Söndag

Ja, nu är midsommaren över! Har inte blivit så mycket uppdaterande på länge. Har varit på landet och där har jag ingen tillgång till data.

Mimir har gått jätte bra de senaste gångerna, har använd gummi klockor på han, han hittar takten mycket bättre. Men jag är litte rädd för skav, pappa och jag ska kolla på liknande G-boots på island, men om vi inte hittar där så ska vi köpa G-boots när vi kommer hem därifrån. På söndag är det precis en månad kavar till vi åker. Ska berätta lite er om resan sen.

Min medryttarhäst Lükka åkte iväg för betäckning för tre veckor sen till Soldan, Helen Blom ringde för några dagar sen till Lükkas ägare och berätta att hon är betäck. Roligt vahh? Så om allt går som de ska får hon ett litet för nästa år:')

I torsdags anmälde jag mig till Distansritten på Stormur som är den 27 september.  Ska bli så kul. Han har varit med i tävlingen med förra ägaren och då kom han på 8 plats:). I morgon ska vi gå med i Stormur, sen ska jag anmäla mig till Stormur Höst lätt, är inte riktigt säker än om jag ska ställa upp, men man får skriva upp sig, platserna tar ju slut så himla fort.

Mimir har fått en pressent:P Han fick en svart grimma med guldstjärnor på. Tack så hemskt mycket ni som bor på söderby:) En bild kommer sen:P

gtgg
  Grymmt söt:'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0