Tisdag

Hejsan;)

Har precis kommit hem från Mimir. Jag som trodde att det skulle bli jätte dåligt väder när jag skulle rida, men det blev riktigt fint:P.

Mimir var klockren idag när vi var ute och red. Tölten var verkligen jätte bra och han sänkte sig fint också:P. Han blir bara bättre och bättre varje gång jag rider honom. Idag var min mamma med och kolla på honom också, hon våga till och med klappa honom,haha!

De som är lite irriterande är , på grannarna i skogsdungen i hagen är det jätte mycket koda och såklart ska hästarna stå där och klia sig. Så varje gång man tar in honom har han ny koda på sig. Det är inte de enklaste att få bort heller. När de sätter sig på pälsen ser det ut som stora smuts fläckar:S Desutom försvinnar hans flugghuva varje gång han varit där, den är inte direkt de enklaste att hitta. Jag har som sagt en bus häst:P

Lite bilder:

trtt
  Mimir
rtrt
   Söt hästen:P
rr
   Ett till gulligt foto till:P
trt
  Puss( de ser ut som jag har verra fläsk halsen:P)
tt
   Nya sadeln!  Dock sitter den lite för  långt fram 
ccc
   Stakars häst!!!:S Men han är grymmt söt!
fdfd
  Sadel backifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0