En vecka kvar!

Bloggen har strulat, om jag huvudtaget kommer in på bloggen går det inte sen att posta inlägget?:S Irriterande!!!

I allafall, i går fick Mimir nya skor, de var ungefär 7 veckor sen sist. han måste vara nyskodd till när lägret börjar som är om precis en vecka. Ska bli skit kul:D:D Första gången jag har med egen häst till ett läger. Allting kommer säkert gå jätte bra, han är så snäll Mimir. Sen på söndag är det hopptävling, har anmält oss till 20 och 50 centimeter. Jag har bara hoppat 50 centimeter en gång med honom, så man får se hur de går haha:)


Dom har sett tre vargar och en björn nära stallet där Mimir står, vargarna har dom bara sett några hundra meter från stallet, tyvärr går vargarna som en flock och kan lätt ta en vuxen häst. Gissa vad jag blev orolig när jag hörde det, Mimir åker in i stallet varje natt. De med björnen är ännu värre, de är inte ofta en björn är i stockholms området. Dom har sett den ca en halv mil till en mil ifrån stallet. Men en mil är inte mycket för en björn!

ggf
hg

Kommentarer
Postat av: Madde

USCH! Låter inte kul med varg o björn nära stallet!! :(

2008-10-23 @ 08:53:46
URL: http://freyjas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0