080509

Hej!

Det var länge sen.
Jag har hunnit tävla två tävlingar, Taktur istölt och Bärby prova på tävling.
Tävlade i T7 på Taktur istölt och vann B-finalen på 4.87. Jätte nöjd efterom det är min allra första tävling. Sen tävlade jag fyrgång på Bärbys prova på tävling. Fick poängen 4.60. Vet tyvärr inte villken plats jag hamnade på. Är nöjd med det resultatet också.
Nästa tävling är Sleipnir vår 30 till 31 maj. Ska tävla T8 och eventuellt någon gren till. Sen helgen efter är det Stormur vår lätt. Lääääääängtar....

Ny bloggdesign ska också fixas:D

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Hejhej! :)

Nej tyvärr har jag inga bilder sen Bärby provapå, men jag kommer åka runt på lite olika tävlingar TROR jag och fotar så vet du någon du ska tävla så kan du ju säga till så kan jag fota! :)

2009-05-08 @ 19:36:26
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0